4
MastaJoda 4 points ago +4 / -0

Antifa is a myth, bigot

12
MastaJoda 12 points ago +12 / -0

This will be the poster boy for our national commie/tyrannies/trannies faggot shit legislation. The anti commie grooming bill

2
MastaJoda 2 points ago +2 / -0

Yeah, but many counties have!

4
MastaJoda 4 points ago +4 / -0

Just so you all sitting on the fence like, “muh what are we going to do against the federal government?” Just remember, their team is stacked with straight up, faggots and pussies like this douche bag right here! Lol

And you mfs were scared! Lololol

5
MastaJoda 5 points ago +5 / -0

Yeah, instant gratification gens will likely kill themselves if someone else doesn’t do something for them instantaneously

3
MastaJoda 3 points ago +3 / -0

Bitch I’m going to go old school and rock my duel colts setup, complete with western style belt/holsters set up, fucking bullets lining the back, quick draw holsters and leg ties…shit, threaten me with a good….

4
MastaJoda 4 points ago +4 / -0

Uh, idk wtf the JQ is, so, does that mean I’m all of a sudden a glowie? How does this works and who made up these dipshit rules?

3
MastaJoda 3 points ago +3 / -0

Sounds like someone needs to get George and the boys back together

3
MastaJoda 3 points ago +3 / -0

Women always be talking too much

2
MastaJoda 2 points ago +2 / -0

Because of the s before he.

4
MastaJoda 4 points ago +4 / -0

How about the Nazi racist white supremacist that was guarding their stranglehold on blackses and brownses people? We’re these the KKKs personal cooks? Tf

2
MastaJoda 2 points ago +2 / -0

Not too mention disposal of old batteries. Let alone the African children dying to make new batteries.

Going green is shit

view more: Next ›