4
MetallicOpeth 4 points ago +4 / -0

what I keep hearing from people is how many more children have to die until a change is made. or they push it a step further and say if that was one of your children would you be singing a different tune

22
MetallicOpeth 22 points ago +22 / -0

What's funny is these retards sent out a company wide warning but Veritas got to them anyways lol

2
MetallicOpeth 2 points ago +2 / -0

Ugh god this guys me. Condolences to your neighbors and you. Awful news

2
MetallicOpeth 2 points ago +2 / -0

They're trying to paint the history of the world as this super rosy, happy go lucky place when it reality it was a fucking uncivilized jungle full of death, misery and no progress.

1
MetallicOpeth 1 point ago +1 / -0

I hope the Men's teams fight back against this shit. they generate all the revenue...

1
MetallicOpeth 1 point ago +1 / -0

"registrations closed"

Oh what the fuck come on!!!

1
MetallicOpeth 1 point ago +1 / -0

I think the worry send to be that if she wins this the nomination she'll lose the Senate seat to a demonrat?

3
MetallicOpeth 3 points ago +3 / -0

"minor attracted persons"

they're called fucking pedophiles. don't even try and start sugar-coating this

1
MetallicOpeth 1 point ago +1 / -0

this is a perfect example of what happens when every single corporation and retard has the ability to speak bullshit on social media and artificially amp up a completely normal situation

1
MetallicOpeth 1 point ago +1 / -0

"YEA GLADLY I WILL!"

evil incarnate. the way she struts off too. ugh

2
MetallicOpeth 2 points ago +2 / -0

they're so fucking cowardly it's unbelievable

2
MetallicOpeth 2 points ago +2 / -0

This is fine to them. They don't give two fucks about this

194
MetallicOpeth 194 points ago +194 / -0

caring about your country is extreme...what a timeline

2
MetallicOpeth 2 points ago +2 / -0

the vaccine has a higher mortality rate than the actual virus lmfao

1
MetallicOpeth 1 point ago +1 / -0

lol as if this egotistical fucking retard could ever get GEOTUS to fuck her.

how the hell do these retards think this is a winning argument?

7
MetallicOpeth 7 points ago +7 / -0

I as wondering if this included that turd

4
MetallicOpeth 4 points ago +4 / -0

Offer this message to any minority community and let's see how it's received. Include minority colours in the fucking diagram.

I dare them

25
MetallicOpeth 25 points ago +25 / -0

Good article, his all the main points this place has been talking about for ages

1
MetallicOpeth 1 point ago +1 / -0

Ugh that's sounds fucking vile haha

view more: Next ›