1
Saltybitch 1 point ago +1 / -0

The man who developed mRna technology says himself the shedding is so minimal it's extremely unlikely to cause an infection. Remember when retarded people tried to say shedding doesn't occur? Sure you do, I'm betting you were among those who thought that. Review infection rstes among the vacc vs unvacc.

8
Saltybitch 8 points ago +8 / -0

So the parents don't get deathly ill after their shit "vaccine" doesn't work? While their kids are asymptomatic and gives it to them?? LOL

8
Saltybitch 8 points ago +8 / -0

Imagine if they held each other accountable for everything...not just when shit was getting too hot with other issues that are far "more important" than sexual assaults. LOL. These bastards are fine with it all.

3
Saltybitch 3 points ago +3 / -0

They really are. Satanic gremlins who literally depend upon lies to exist. Miserable fuckers.

0
Saltybitch 0 points ago +1 / -1

Understanding the facts behind it was important for me. Vs just feeling like 2028 already as an emotional reaction. If the masses could understand we could move up 2028 considerably. I know, I know...good damn luck. #IstandwithIsrael <---- the reality of things.

0
Saltybitch 0 points ago +1 / -1

It is a .3ml dose. Period. It's drawn up in a 1 ml syringe. They are not withdrawing enough of the "vaccine" per syringe to provide that much waste. With or without the safety mechanism. If someone is withdrawing enough "vaccine" to have this much left over? They are screwing up the entire process. If you'd like links to the training videos, put out by the "vaccine" manufacturers themselves, let me know.

1
Saltybitch 1 point ago +1 / -0

That or their first hand knowledge is too explosive.

1
Saltybitch 1 point ago +2 / -1

And that's your opinion, you're welcome to it. I do not agree. Regardless of who's right about the syringe size? Her "method" for this "injection" is literally bizarre. Makes no sense, whatsoever. But you should know that.

0
Saltybitch 0 points ago +1 / -1

Feel better? Did you get it all out, yet? LOL. Keep crying if you need to. Maybe once you've finally finished with your little tantrum you can teach a master class on medication administration, with a special emphasis on injections. Hoping I can keep up.

0
Saltybitch 0 points ago +1 / -1

Egomaniac. Ewwwww, can't even give your own personal experience without the little claws coming out, huh? Grow the fuck up and learn how to have a conversation.

0
Saltybitch 0 points ago +1 / -1

Here ya go, Mr Open Minded himself: That's great for you. But you're not every nurse out there.

LMAO at the fucktard yokels downvoting this. Some people are literally dumber than shit.

0
Saltybitch 0 points ago +1 / -1

Do tell. The very first thing I said to you was that Ive never seen it done or have done it myself and do you know what you said in return? Go back and look. It was as if you took it personally and spazzed out. Calling people names. Fuck you.

1
Saltybitch 1 point ago +3 / -2

Do you know what 1 ml looks like in a syringe? To give you an idea, there are 5 ml per teaspoon. That entire syringe holds 1 ml of liquid. What was squirted back out came from such a small syringe there isn't enough space to give a dose, proper amount, and have that much left over.

1
Saltybitch 1 point ago +3 / -2

Dude, you can believe whatever you want. You're wrong but I really don't give a fuck what you ultimately "believe". You have multiple nurses trying to tell you what they see, what they know from years of experience...but because you apparently worked around some people at a LTC facility you know best. Sure thing pal! Do you go by what Fauci tells you too? I get the feeling you probably do, you just give off that impression.

2
Saltybitch 2 points ago +4 / -2

Dude, what was pushed out afterwards was an entire dose. This is not normal, this is not part of any routine procedure and this is not an example of a wasted amount of extra "left in the syringe". You draw up what you need, there are 5 rights to drug administration: Right medication, right dose, right time, right patient and right route. You'd literally have to be retarded to draw up enough to give an entire dose "maybe", add enough to give 2 doses at once, and then by guessing, by eyeballing it pull out the needle and waste another entire dose onto the ground once you've injected what "looks right". Something very weird is going on here. It's a pretty crucial aspect of nursing, to get the med right...if this woman is giving dose after dose, I'm thinking she's competent. Telling you - this is some fuckery.

3
Saltybitch 3 points ago +4 / -1

Yeah, this clip is bizarre. Why would you do that while being recorded? I can think of a couple of possible reasons, all intentional, but what a freakin' weird thing to do while being recorded.

7
Saltybitch 7 points ago +8 / -1

Right? Seems like it'd be a recipe for med errors. LOL. There are some stupid, stupid nurses out there but damn - this is definitely treading into full on retarded waters. If I were to see someone do this we'd have to have a conversation.

54
Saltybitch 54 points ago +56 / -2

RN xs 20 years...I have "wasted" a tiny amout in order to prime a syringe prior to injecting but never afterwards, not like this - not ever.

2
Saltybitch 2 points ago +2 / -0

Congratulations!! Day 778 for me, so glad to be rid of those damn cigarettes. According to this quit app I've saved $9,217 so far. Vaping is literally the only thing that has ever worked for me.

1
Saltybitch 1 point ago +1 / -0

Byeeeeeeee!!! LOL. Do step 1! Show us all how much "we need you"! Yes, step 1 all the way Ms. Muhammed Allah Akhbar. Shieeeet. Ever heard the story of briar rabbit? Do anything but leave!

2
Saltybitch 2 points ago +2 / -0

Stay strong! I quit my corporate nursing job (RN x20 years) a few years ago after burnout but after watching the medical community play willing partners in this whole "pandemic" I'm not sure I'll ever go back. I'm thoroughly disgusted as I'm sure you probably are as well. Keep your wife and baby safe, you have support. Don't let her anywhere near that shit.

view more: Next ›