3
SicsempertyrannisTX 3 points ago +3 / -0

The fucking nerve of that fat ass monkey. Literally whole store is being destroyed and this bitch gonna argue about muh sandwich. How tf are they oppressed again?

4
SicsempertyrannisTX 4 points ago +4 / -0

This bitch needs to meet a rope and a tree.

6
SicsempertyrannisTX 6 points ago +6 / -0

Couldn’t exactly get my hands on concentrates at 13 cause it was very rare at that time and I had just started except for maybe tinctures and hash.but the cannabis that was going around was still high in THC and very potent.by the time I was 17 it was all over Texas in forms of shatter or butter though. My only point was my body has been pushed to the limits of thc content and I never developed any mental disorders from it. I have seen my own family have seizures from alcohol withdraws though and have also seen many kids growing up on Ritalin and other amphetemines or ssri’s lose their minds and get committed or harm themselves.

17
SicsempertyrannisTX 17 points ago +18 / -1

I as well as all my childhood friends smoked potent cannabis and concentrates from 13-28. consistently. As in every single day. I no longer do because I have too many responsibilities now as a father and business owner and it would just slow me down but I can personally say this is some retarded bullshit. No one I know who smokes or grew up with have schizophrenia. not a single one. Most actually are very successful with family’s and multiple children. Our adversaries are convincing children to gouge their dicks off, slice their tits off wear drag and suck dick and we’re doing this reefer madness bullshit. Yes because we don’t have actual mental illness to worry about or anything

8
SicsempertyrannisTX 8 points ago +8 / -0

Even though this is an old article we kinda had to all know there was some foul play here. You don’t “accidentally” shoot some one with live ammo on set

8
SicsempertyrannisTX 8 points ago +8 / -0

It’s bizzare that full grown adults find children Disney movies fun… it’s fuckin weird

4
SicsempertyrannisTX 4 points ago +4 / -0

Yeah the idea we are supposed to believe a 29 year old who had never flown a plane was able to steal one circle for hours in the air while threatening a Walmart and then miraculously land it in a field which is hard and dangerous for even most professional pilots is so fucking stupid. serious fuckery afoot

by Bullgod
2
SicsempertyrannisTX 2 points ago +2 / -0

Those mfuckas deaaaaad

3
SicsempertyrannisTX 3 points ago +3 / -0

Good shit man literally no one is willing to get up and do shit these days.just be safe out there pede

1
SicsempertyrannisTX 1 point ago +2 / -1

Damn you actually think I’m the OP😂😂😂 your fucking dumb as shit and even crazier then I first thought. I would never step foot in Portland or anywhere on the west coast an no point in arguing with your weird schizophrenic ass.Have a good night bud hope you get some medical help

1
SicsempertyrannisTX 1 point ago +2 / -1

Lol wtf ok first of all what are you on about screen shots? Are you ok? since now the voices in your head say I magically have a second account please also show me this mystical second account. You have still yet to prove your first point take your meds and get some sleep bro

1
SicsempertyrannisTX 1 point ago +2 / -1

Still waiting.I’ve played farcry and gta and know you have to be a schizo to think some some stupid ass shit like that. it’s honestly shocking someone can be so retarded so kudos for that at least

1
SicsempertyrannisTX 1 point ago +2 / -1

Tf does that even mean your definitely schizophrenic. If this can be done in one video game prove it pussy

1
SicsempertyrannisTX 1 point ago +2 / -1

Are your retarded? Take your fucking meds dude you can’t do anything like this in any of the videos games you have mentioned on any of these posts. Can’t tell if your a schizo or what but your not even making sense

2
SicsempertyrannisTX 2 points ago +3 / -1

Hey man thanks for getting up off your ass and actually doing something back to these assholes destroying our country. If they can paint ACAB and BLM etc all over our sacred sites statues and such then I don’t see anything wrong or degenerate about painting over their bullshit. Most faggots who whine at this shit couldn’t get off their ass or their hand off their dick for even five seconds much less put their freedom and life in danger to actually make moves against these commie bitches and thugs

4
SicsempertyrannisTX 4 points ago +5 / -1

Fuck this commie piece of shit I’ve been saying since he first tried to claim he’s “right leaning” that he’s nothing but a fraud playing both sides.

4
SicsempertyrannisTX 4 points ago +5 / -1

Lol as great as this hopium is who exactly is gonna put the FBI in prison? The FBI? I’ll believe it when I see it

9
SicsempertyrannisTX 9 points ago +10 / -1

You think that’s bad you should see the male to female it’s the stuff of nightmares just an open puss filled wound of rotting flesh

1
SicsempertyrannisTX 1 point ago +2 / -1

Tweets deleted. It’s people like this utter piece of human shit that make it painfully obvious this doesn’t end till these fuckers heads roll

view more: Next ›