5
klowndude 5 points ago +5 / -0

doesnt matter they will certify katie hobbs,

the right is a bunch of pussies that do nothing but complain about cheating

7
klowndude 7 points ago +8 / -1

DONALD TRUMP FOR SPEAKER!

jims not a bad 2nd/3rd choice

6
klowndude 6 points ago +6 / -0

i was stationed there for 6 years, i love these people.

its a country that really loves their culture, it has issues, but in retrospect there are alot of things we could learn from the japs.

1
klowndude 1 point ago +1 / -0

fuck u elon.

unban everyone or suck my dick

1
klowndude 1 point ago +1 / -0

we have been conquered

by faggots liars, and commies

10
klowndude 10 points ago +11 / -1

Well... im gonna go ahead and say it...

Hitler was right. lmao

1
klowndude 1 point ago +1 / -0

you should re read what you wrote, then slap yourself for being stupid.

4
klowndude 4 points ago +4 / -0

you sound like a pussy.

"have to" vote for rinos.... fucking cuck. if he dont win, run your god damned self. and take a stand ...

2
klowndude 2 points ago +2 / -0

simple, he watched what is happening to trump and he is not taking that chance where his country will hang him on made up charges

1
klowndude 1 point ago +1 / -0

MRNA spreads thru breastmilk.

force moms to breast feed...

3
klowndude 3 points ago +3 / -0

my wife is Due this week!

im excited and scared shitless lol

good luck and congrats

1
klowndude 1 point ago +1 / -0

nah its simple,

the market is being held up with tax dollars right now.

once the midterms swing repblican, they will wait about 1 month then start the crash.

they will fully allow the crash around the end of 2023 in order to blame the republicans for it to try and keep trump outta office.

1
klowndude 1 point ago +1 / -0

the entire market is a bubble right now,

buy water, this bitch is gonna crash after the mid terms, then they will blame it on the Republicans

5
klowndude 5 points ago +5 / -0

If we are Gonna pay for schools with our tax dollars then we get to choose how it works.

i agree, film every fucking class. with audio.

2
klowndude 2 points ago +2 / -0

this is classic. this dumb bitch is telling more centerist lefties that they are far right..

dumb

22
klowndude 22 points ago +22 / -0

October Suprise!!!!!

LOCK DOWNS ARE BACK BABY TILL WE CHEAT THE MIDTERMS!

Then 8 months from now you will realize it was ANOTHER LIE

3
klowndude 3 points ago +3 / -0

clarence is the only one worth a shit

2
klowndude 2 points ago +2 / -0

gov called him, siad u cant trun it off,

2
klowndude 2 points ago +2 / -0

so glad i pay into this ponzi scam that will be bankrupt long beoffre i can ever claim it

6
klowndude 6 points ago +6 / -0

considering how much of our national debt they own...

it could have been part of it,

but most likely it was the jews

5
klowndude 5 points ago +5 / -0

number 1 threat. democrats. number 2 commies. ccp is the largest commie organization on earth and are pushing that shit on our kids.

if u don't realize battle can be on two fronts or more. you might be the boomer moron

4
klowndude 4 points ago +4 / -0

they will burn us down so when the repbliucans win, they can blame them for high gas prices. its all a psy op.

fuck democrats

view more: Next ›